Sunday, July 1, 2012

Noniiirahvast.
T2na on minut66p2eva teise osa kirjeldus, aga kuna ma olen sellest n2dalast suht v2sinud juba , siis ma uritan suht kiirelt kokku v6tta kogu teema. Tegelikult ei ole midagi v2ga r22kida ka aga here we go.

Pmst mu p2ev on jagatud kuute goalperioodi, mis on k6ik 2 tunnised 7.59-10.00 jne ainult viimane on 18.00 - 21.00. Niiet ma pean oma esimese koputuse tegema enne 8t ja hakkama littima. Esimesed koputused on alati k6ige raskemad tavaliselt, sest sul voib olla eelarvamus, kui sa pole mentaalselt 6igas kohas, et inimesed magavad ja neil ple aega sinuga r22kida. Aga tegelikult tuleb lihtsalt chill ja relaxed olla ja k6ik saab korda. Pmst votangi esimesed paar tundi callbacke, mis on need majad , keda ma k2tte ei saanud aga tean et on moned lapsed sees. Siis hakkan uut turfi v6tma ning 12 on esimene l6una paus kus ma oma uhe wrapi alla kugistan. Edasi lihtsalt v6tan uut turfi edasi selle l66mava p2ikese k2es, mis vahepeal tundub, et sa oleksid nagu k6rbes ja otsiksid m6nda allikat kust vett ruubata. See kestab kuni kella 5ni millal sul on uus paus korra teise wrapi jaoks. m2rgin vildiaga ule uued callbackid ja hakkan nii 6 paiku umbes neid uuesti tegema ja seda kuni kella 9 voi sellest edasiv2lja,aga tavaliselt mul on nii kella 7ks juba r2ige kopp ees ja ma tuigerdan koju mingi 8ks v]ii nii, kuigi ma ei tohiks, aga nii krdi raske on suuta ennast sundida seda tegema, kuigi see ongi just see vaimne areng, mida k6ik tulid siia leidmaenda jaoks.

Ma elan m2e otsas nagu te k6ik teate, niiet mul on v2hemalt 20 minutit s6tkumist ulesse p2ris korralikust m2est, pea nagu n6mme m2est ylesse lasta isegi ma arvan kohati. J6uan koju, t2idan weekli repordi statsiga 2ra, k2in pesemas, teeme oma one dollar meale, teeme 6htuse k6ne, r22gime oma n2ddalase manageriga, arutame p2evast ja suht ongi k6ik. Vahetame paar s6na pererahvaga jama teen isegi m6ne pela lolis, kui ma aega leian :D:D:D. SEEE ON KRDI P6HI V2RK. Kui ma motlen sellele jordani storyle , siis pigem ma ei seosta seda ikka suvega, vaid ma ei tea mille muuga, kasloli, v6rgu  v6i m6ne muu spordiga , mida ma sugisel kavatsen harrastama hakata.

ma loodan, et teilek6igile meeldis mu igap2evane t66graafik ning kui te ihkate sarnast, siis olete teretulnud j2rgmine aasta ka siia tulema, eeldamata, et mina seda veel siis teen:D

M6nusat n'dalat rahvas ja nautige oma aega t'iega, eriti sina martin, sest see on su viimane n2dal ning v6ta sellest viimast, sest niipea sa mu blogi lugeda ei j6ua:D KUTAME KUUMAKS SELLE SUVE!!!!!

No comments:

Post a Comment