Sunday, June 17, 2012

Ainuke, kes mulle vastata suutis oli Heleri, niiet this is for her:D

Pere on siin ulilahe, ema on s6bralik nagu ikka, pakub suua vahetevahel, r22gime 6htul kiiresti uksteiste p2evast. Tal 2 poega, Ethan on mingi 22 vms ja noorem poeg David l2heb sugisel kolledzisse, tal k2ivad siin s6brad kylas  ja on kerge starcrafti nolar, panin talle arvutisse league peale, vaatame, mis saama hakkab:D
Veits kahju, et ma luba kusimata eile nende toiduvarusid m2rkamatult veits tuhjendasin:D
    Raamatute muumine uldiselt.. ma ei tea, tunnen et see ei ole tglt midagi minu jaoks, kuna ma ei saa sellest mingit emotsiooni ega midagi. Isegi kui ma muugi teen, siis no, ma olen veits happy et sain peret aidata aga ma ise sellest nagu mingit laksu k2tte ei saa:D. Vahepeal on ikka suht masendav, kui sa ei saa peresid k2tte ja v2rki, aga isegi kui saab, siis suur osa paneb ikka lihtsalt slammi voi not interested ja v2rki, hakkavad kohe minema soitma vms.. see on tglt naljakas isegi, saab naerda, aga mul hakkab uksi lihtsalt igav seal fieldil.. Aga nagu mingit pinget ega n2rvi sees ei ole suheldes, see on m6nus. Eile 2hvardas mind uks vend relvaga minema ajada:D, oigemini vottiski k2sika k2tte ja hakkas tasapisi vehkima sellega:D FUN!!!!
    Inimesed on muidu s6bralikud, nad on lihtsalt v2sinud sellistest ukselt uksele muugimeestest, siin eestis neid v2ga pole aga seal neil kopp ees, aga nad j22vad ikkagi enamjaolt s6bralikuks ja utlevad, et I appreciate what u r doing but sorry, not interested.
    Ma ei tea mida sa motlesid sellega, et koik on nagu filmides, ma ple ammu keskendunud sellele, millised on inimesed filmides vms..:D aga enamus inimesi, keda sa niisama kohtad on lahedad ja v'rki, s66gikohas tehakse nalja, moeldakse mis keelt sa r22gid ja tuntakse huvi, ka uksepeal, isegi kui nad plokivad , uurivad su kohta veits ja on meelitatud et saavad selllise v2lismaa kutiga suhelda:D
    Siin mingi getosid ega asju ei ole, selline rahulik v2ike toolislinnake. majad ja t2navad on toesti nagu filmides vast, selles suhtes on k6ik cool. Uks onu nimega BOB andis mulle uue ratta millel polnud aga k2igud korras niiet ma ei saanud m2est ules soita ja siis need jonksusid ka, r2ige pain in the ass. eile lihtsalt l2ksin trailerparki, n2gin, et uhel vennal ratas seisab, kedagi kodus pole, pohhhui, vahetasin lihtsalt 2ra:D , sama hea kui mu kodune ratas, isegi parem ,sest 18 k2iku, paremad pidurid, aga ainult amorte pole:D See rattaga sotmine r2ige nuss tglt, sest pikemal vahemaal mul siuke tunne et ma j22n oma kottidest ilma lihtsalt:D
    Kui ma oma manageri followimas k2isin, siis oli lahe, tegime nalja, et olid kunts kitse kujud uhel ouel ja siis l2ksime uhe teise maja taha, ma piilusin auto taga ja siis ta l2ks koputas uksele ja utles, et "tshhh, see? there are real deers there, be careful", siis see utleb, et these are statues:D ... hulll nali!!!! NAERGE

Aga ma preaguseks ka siius lopetan, sest mul hakkab tunni p2rast meeting ja me peame veel Intsuga minema sooma ja tsekke kasseerima. Tsau RAHVAS. Ma j22n teie TOELE lootma:D 

No comments:

Post a Comment