Monday, June 11, 2012

USA

Ma ei teagi mida kirjutada teile , sest niipalju huvitavat on juba kogetud ja v2rki.
inimesed on sitaks s]bralikud, uurivad k6ike su kohta ja on vastutulelikud... ei tea kas ka muidugi siis kui neile uste peale koputama hakata.
HQ, kus elan on sitaks ilusas kohas lihtsalt, sest vaade on nagu nii vapustav, et v6tab mind v2hemalt s6natuks.
Ma tahan l2hiajal pilte ka teha p2ikeseloojangust aga aadress on 2685 Mt Borah Place , Pocatello, Idaho ...
T2na l2hen ja teen esimesed koputused ja peaks ka kliente saama muidu on rahaga juba veits jama:D.
Toakaaslase Intsuga on ka tore koos magada , m6nus pedepaar:D
Kuna me hommikuti ei saa dusi alla joosta kuna see veits imelik, siis ma teeme k2teaid, aga t2na 5:59 asemel mul j2i k2ekella 'ratuse 1 peale ja siis lambist huppasime v2lja ja hakkasime tegema, ja siis korraga vaatasin aknast v2lja ja avastasin , et liiga pime on kella 6 jaoks:D, suht feil v6i nii.
V6ite arvate, et siin hea ilm ja k6ik, tegelikult Nashvilles oligi, kena p2evitus peale ja k6ik aga nuud me oleme m2gede vahel ja siis tulid rockydel isegi lumi maha madalamtes tippudes n2dal tagasi ja preagu on mingi max 20 kraadi:D, varsti l2heb soojemaks.
j2in isegi natuke haigeks seal exercise ajal kisades ja v2rki. aga dvj ma minekut meetingule

CIAO rahvast.

1 comment: