Friday, March 25, 2011

Elu algas eile..

Kheddddiii, mv jou...
Kena tervitus, mis?

Igatahes.. tore on teile, kelle arvu ma saan ühe käe pealt üles lugeda, midagi uuemat ja värskemat kirjutada. Imal on asja juures see, et pealkirjas on nickleimitud või siis noh, šnitti võetud, Sass Henno, ma ei teagi nüüd kas esimesest või teisest teosest "Elu algab täna", mis oli ka osaline mõjutamaks mul mida kirja panna. Teiseks - sõbranna näitas enda esikteost, khm...... ei kommenteeri kõva häälega, aga teab niikuinii, mida ma sest arvan. VIST!. Peaks talle väikese eeskuju andma. Ja siis veel see, et ma istun Lauri juures, ootan Eesti - Uruguay mängu.. geil.
Lisaks eelnevalt nimetatud raamatule lugesin veel ühe noorsoo romaani, mis pani mõtlema, kui väärtuslik elu tegelikult on ja kui tähtis on võtta viimast. Tegelikult teame me enamus seda tarkust, kuid aeg-ajalt tuleks seda ühele või teisele meelde tuletada, kui nad on omadega unerusse jäänud. Näiteks kui on teema mingi tüdrukuga. Sõber nendib, et tuleb rahulikult võtta ja vaadata, mida aeg kaasa toob. Minu teooria kohaselt tuleks võimalikult kiirelt haarata võimalusest ning kasutada aega maximaalselt. Okei, vahel on lõbus on käituda "playing hard to get'i", kuid ütleme ausalt - meievanused otsivad eelkõige füüsilist kontatki, millele järgneb kõik muu, kui klappi on. Ma eranditest ei viitsi väga jahuda, eriti kui ma nende kohta midagi tõetruud ei tea.
TTÜ lahtiste uste päeval nägin samuti nii palju laiali peadega ettureid, kes ei tea veel milline valik neile sobida võiks. Pärast majandusteaduskonna loengut sai asi mulle selgemast selgemaks ning ka p

No comments:

Post a Comment